----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- داور ها طرفدار رئال هستند
تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392 | 18:9 | نويسنده : افشین فتحی

داور سابق و بازنشسته لالیگا می گوید که بیشتر داوران این لیگ هوادار رئال مادرید هستند.

ادواردو ایتورالده گونزالز که در سال 2012 بازنشسته شد، به برنامه تلویزیونی Tika Taka گفت که با این حال داوران حرفه ای هستند و اجازه نمی دهند تا تعلقات شخصی در تصمیم گیری شان اثر بگذارد.

او همچنین افزود که غیر منطقی است که انتظار داشته باشیم داوران طرفدار تیمی نباشند، چرا که آتها هم مثل هرکس دیگر، قبل از اینکه به داوری روی بیاورند، یک هوادار فوتبال بوده اند.

او گفت: "داوران از کره مریخ نیامده اند. شما داوری در مسابقات را می پذیرید، چرا که عاشق فوتبال هستید، و اگر فوتبال را دوست داشته باشید، فکر نمی کنم کسی باشد که از تیم خاصی خوشش نیاید.

من در بیلبائو به دنیا آمده ام و در بیلبائو مردم هوادار اتلتیک هستند. اما بقیه اسپانیا بیشتر هوادار رئال مادرید و بارسلونا هستند، چرا که آنها تیم هایی هستند که همواره پیروز می شوند.

و در میان داوران، اکثراً حامی رئال مادرید هستند. اما این بدین معنی نیست که وقتی قضاوت می کنند حرفه ای نیستند. در مورد بازیکنان هم همینطور است. قبلاً، اکثر اسپانیایی ها با رئال مادرید بودند، اما حالا بارسلونا پیشی گرفته است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: